Pristatymas ir grąžinimas

Prekių pristatymo būdai

Sprezzatura.lt prekės pristatomos visoje Lietuvoje šiais būdais:
Į LP Express paštomatus;
- Į Omniva paštomatus;
- Į DPD paštomatus.

Siuntimo kaina €2,49. ​Užsakymai, kurių vertė €30 ir daugiau, pristatomi nemokamai.

Prekės išsiunčiamos per 1-2 d.d., esant nenumatytiems nesklandumams išsiuntimo terminas gali būti prailgintas.

Bendra informacija

Prekes Pardavėjas pristato visoje Lietuvoje.

Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs vieną iš nurodytų pristatymo būdų, įsipareigoja nurodyti tikslų prekių pristatymo adresą, kontaktinį telefono numerį ir kitą reikalingą informaciją.

Už neteisingos kontaktinės informacijos nurodymą Pardavėjas neatsako.

Kai siunta jau yra išsiųsta, Pirkėjas negali keisti prekių pristatymo adreso, dėl šios priežasties nepavykus pristatyti siuntos, už patirtas papildomas išlaidas pirkėjas turi teisę apmokestinti Pirkėją sumai lygiai patirtoms pristatymo išlaidoms.

Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatomos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

Pirkėjas įsipareigoja atsiimti prekes per nurodytą saugojimo terminą paštomate arba nurodytu kontaktiniu telefonu kurjeriui susisiekus su Pirkėju ir sutarus pristatymo laiką. Pirkėjui iš paštomato neatsiėmus siuntos per paskirtą saugojimo terminą ji grąžinama Pardavėjui. Nepriėmus siuntos, kai ji pristatoma kurjeriu, siunta vežama pakartotinai, nepavykus pristatyti siuntos, ji grąžinama Pardavėjui. Neatsiėmus prekių, pakartotinio pristatymo išlaidas padengia Pirkėjas.

Prekes pristato Pardavėjo įgaliotas atstovas (kurjeris).

Išimties atveju, prekių pristatymas gali vėluoti dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių (force majeure), tokiu atveju Pardavėjas privalo susisiekti su Pirkėju ir sutarti kitas prekių pristatymo sąlygas.

Jeigu siunta pateikiama pažeistoje pakuotėje, siuntos turinys pažeistas arba neatitinka užsakymo metu nurodytos komplektacijos, Pirkėjas privalo nedelsiant susisiekti su Pardavėju.

Fiziškai pristatant prekes Pirkėjo nurodytu adresu per kurjerius (ne paštomatu), Pirkėjas siuntos pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimą, privalo kurjerio pateiktame siuntos pristatymo protokole nurodyti su pažeidimu susijusias pastabas, tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus aukščiau nurodytų veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės dėl prekių pakuotės pažeidimo.

Prekių grąžinimas

Prekes galima grąžinti per 14 dienų nuo prekių gavimo dienos. Gali būti grąžinamos tik nenaudotos, nesugadintos prekės. Už tokių prekių grąžinimą apmoka Pirkėjas.

Tačiau jeigu siunta pateikiama pažeistoje pakuotėje, siuntos turinys pažeistas arba neatitinka užsakymo metu nurodytos komplektacijos, Pirkėjas privalo nedelsiant, bet ne vėliau nei per 3 d.d. nuo siuntos gavimo, susisiekti su Pardavėju el. paštu info@sprezzatura.lt. To nepadarius per 3 d.d. Pardavėjas nėra atsakingas už netinkamos kokybės prekių pakeitimą ar sumokėtos sumos grąžinimą.

Pardavėjo ir Pirkėjo sutarimu, atsitikus aukščiau nurodytoms aplinkybėms ir pateikus skundą per 3 d.d., Pardavėjas grąžina į Pirkėjo nurodytą sąskaitą už prekes sumokėtą sumą arba keičia užsakymą į vienodas tos pačios vertės prekes. Esant netinkamoms prekėms ir jas keičiant Pardavėjas apmoka prekių siuntimo išlaidas.

Bendraukime!

Kyla klausimų?

Sprezzatura socialiniuose tinkluose:

© 2021 Sprezzatura.lt